English speaking improvement through the direct interaction between native speakers and (INTERNATIONAL HIGH SCHOOL DIPLOMA) students at ´Primero de Abril´ Educational Center during the academic cycle April 2014 - August 2015´.

Toscano Caisalitin, Jeremin Adrian ; Autor

English speaking improvement through the direct interaction between native speakers and (INTERNATIONAL HIGH SCHOOL DIPLOMA) students at ´Primero de Abril´ Educational Center during the academic cycle April 2014 - August 2015´. Jeremin Adrian, Toscano Caisalitin. - Páginas 108 ; il. ; 30cm.

It includes CD and Annexes

Tesis(Licenciatura en Inglés); Venegas, Gina; Dir.

Bibliografía: 107-108

1. Background. 2. Analysis and Interpretation of results. 3. Proposal desing

LAS TESIS DE GRADO SON DE USO EXCLUSIVO EN LA SALA DE LECTURA

The teaching-learning process of English language from a pedagogical perspectivehas creative methodologies and teaching methods. Nevertheless, a lot of Englishteachers have focused on a detailed management of rules and grammaticalstructures about the language during the class, and they don’t take account thebenefits of developing the speaking skill. This research aims at studying the use ofInteractive Conversation Clubs during English Class with students from the(I.B.P.) International Baccalaureate Program “Primero De Abril” High School,and gives an immediate overview about the intensive and continuous use ofactivities as a part of English teaching-learning process to improve and developthe English speaking skill. The results point to encourage and stimulate the use ofvoiceless videos, simultaneous questions and answers, role play and didacticmaterial in the process of speaking to develop it through the sequential stages ofspeaking, which are initially based on pre-conversation, while- conversation andpost- conversation. So, an interactive conversation club is important in theteaching-learning process to acquire a new language.




DEGREE ENGLISH
ENGLISH LANGUAGE
TEACHING LEARNING PROCESS
NATIVE SPEAKERS

TESIS 420 / T713en

Misión / Visión

X

Misión

La UTC forma profesionales humanistas y de calidad, capaces de generar conocimiento científico a través de la investigación y vinculación, para que contribuyan a la transformación social, tecnológica y económica del país.

Visión

La UTC será una universidad innovadora, científica y eficiente, comprometida con la calidad y pertinencia para alcanzar una sociedad equitativa, inclusiva y colaborativa.

Servicios

X

Los usuarios deberán registrar sus datos personales en la ventanilla de atención para efectos de registro y acceso al servicio de las bibliotecas.

  • Préstamo interno, departamental e interdepartamental.
  • Préstamo externo.
  • Préstamo interbibliotecario.
  • Consulta y referencia.
  • Consulta especializada.
  • Expedición de constancias de no adeudamiento a través del sistema SIABUC.
  • Acceso a bases de datos de nivel científico en línea.
  • Acceso al repositorio digital en el Web Site de la institución.
  • Servicio de Internet y Bibliotecas Virtuales.
  • Servicio de copiado y digitalización.
  • Sala de lectura.

Misión / Visión

X

Dentro de las iniciativas del personal bibliotecario de la UTC, se ha diseñado algunas estrategias para ayudar a la comunidad universitaria en este período de transición dónde los usos de métodos virtuales son indispensables para el desarrollo de la actividad académica.

Horario de atención de lunes a viernes de 8:00 a 17:00

Matriz: biblioteca@utc.edu.ec
Salache: biblioteca.caren@utc.edu.ec
La Maná: biblioteca.lamana@utc.edu.ec
Pujilí: biblioteca.pujili@utc.edu.ec