MARC details
000 -LEADER |
campo de control de longitud fija |
02360nam0a22002770i04500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
UTC-13144 |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
campo de control |
20240326112427.0 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
240325s2002####-us####gr#####00####eng#d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
0-335-21099-6 |
082 ## - NÚMERO DE LA CLASIFICACIÓN DECIMAL DEWEY |
Número de clasificación |
374.024 |
Número de ítem |
R7241te |
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Rogers, Alan |
245 ## - MENCIÓN DEL TÍTULO |
Título |
Third edition: Teaching Adults |
Mención de responsabilidad, etc. |
Alan Rogers |
250 ## - MENCION DE EDICION |
Mención de edición |
1 |
264 ## - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT |
Producción, publicación, distribución, fabricación y copyright |
Estados Unidos de América : |
Nombre del de productor, editor, distribuidor, fabricante |
openup |
Fecha de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright |
2002 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
296 páginas ; |
Dimensiones |
25cm. |
Otras características físicas |
il. ; |
336 ## - TIPO DE CONTENIDO |
Término de tipo de contenido |
texto |
Código de tipo de contenido |
txt |
Fuente |
rdacontent |
337 ## - TIPO DE MEDIO |
Nombre/término del tipo de medio |
no mediado |
Código del tipo de medio |
n |
Fuente |
damedia |
338 ## - TIPO DE SOPORTE |
Nombre/término del tipo de soporte |
volumen |
Código del tipo de soporte |
nc |
Fuente |
rdacarrier |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
1. A contract to learn. 2. Definition. 3. Adult students. 4. The nature of learning. |
520 ## - RESUMEN, ETC. |
Sumario, etc. |
Alan Rogers draws on a series of recent work on adult lifelong learning to address this key issue, by looking at what is different from adult learning and teaching. Based on nearly 40 years of hands-on experience in contexts in the UK and abroad, the book discusses what it is that makes you help adults learn differently from teaching younger students. You can use the basic principles of useful suggestions for teachers and, as such, be valuable for teachers and program organizers, for students of adult education courses, for policymakers and for policy makers. administrators. The emphasis is on the practice of teaching through a greater understanding of what we are doing, and the author speaks with participation and experience. There is a lot new in this revised edition. Provides a complete and up-to-date manual for students and professionals with important ideas about contemporary understanding of how adults learn formally and informally, and how learning can be helped. Its general theme - that of making natural learning and the great unconscious aspect, that all adults make the sea more conscious and more effective - resonates with real thinking and has received much support from the growing interest in adult learning. outside of formal learning situations. An invaluable resource for teachers and coaches, this book will also attract visitors to health and the world who are mainly engaged in other activities. |
526 ## - NOTA DE INFORMACIÓN SOBRE EL PROGRAMA DE ESTUDIO |
Nombre del programa |
Licenciatura en Pedagogía de los Idiomas |
546 ## - NOTA DE IDIOMA |
Nota de lengua/lenguaje |
Texto: Ingles |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
EVALUATION |
-- |
LEARNING GROUP |
-- |
PARTICIPATION |
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS |
Identificador Uniforme de Recurso |
<a href="https://pictures.abebooks.com/isbn/9780335210992-uk-300.jpg">https://pictures.abebooks.com/isbn/9780335210992-uk-300.jpg</a> |
Texto de enlace |
Portada |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA SECUNDARIOS (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación Decimal Dewey |
Tipo de ítem Koha |
Libros |
Suprimir en OPAC |
No |