Image from Google Jackets

All Clear Intro: Speaking, listening, expressions, and pronunciation in context Helen Kalkstein Fragiadakis

By: Material type: TextTextEstados Unidos de América : Heinle & Heinle 1997Edition: 1Description: 199 páginas. ; 27cm. ilContent type:
  • texto
Media type:
  • no mediado
Carrier type:
  • volumen
ISBN:
  • 0-80384-4721-X
Subject(s): DDC classification:
  • 428.2 K145al
Online resources:
Contents:
1. What´s wrong?. 2. Who´s this ?. 3. let´s go away for the weekend. 4. Wake up. 5. Are you ready to order. 6. My leg is killing me. 7. Shopping for jeans. 8. On the phone in traffic.
Summary: Intro, designed for high beginning students, is the first in this best-selling series of conversationally-oriented texts. High frequency expressions such as ´hold on a minute´ and ´wake up´ are presented in meaningful contexts to develop speaking, listening, vocabulary building and pronunciation skills.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Libros Libros Biblioteca La Maná INGLÉS / LA MANÁ Acervo general de Libros 428.2 K145al (Browse shelf(Opens below)) Ej.1 Available M002475-99

1. What´s wrong?. 2. Who´s this ?. 3. let´s go away for the weekend. 4. Wake up. 5. Are you ready to order. 6. My leg is killing me. 7. Shopping for jeans. 8. On the phone in traffic.

Intro, designed for high beginning students, is the first in this best-selling series of conversationally-oriented texts. High frequency expressions such as ´hold on a minute´ and ´wake up´ are presented in meaningful contexts to develop speaking, listening, vocabulary building and pronunciation skills.

VA/ag

There are no comments on this title.

to post a comment.

Misión / Visión

X

Misión

La UTC forma profesionales humanistas y de calidad, capaces de generar conocimiento científico a través de la investigación y vinculación, para que contribuyan a la transformación social, tecnológica y económica del país.

Visión

La UTC será una universidad innovadora, científica y eficiente, comprometida con la calidad y pertinencia para alcanzar una sociedad equitativa, inclusiva y colaborativa.

Servicios

X

Los usuarios deberán registrar sus datos personales en la ventanilla de atención para efectos de registro y acceso al servicio de las bibliotecas.

  • Préstamo interno, departamental e interdepartamental.
  • Préstamo externo.
  • Préstamo interbibliotecario.
  • Consulta y referencia.
  • Consulta especializada.
  • Expedición de constancias de no adeudamiento a través del sistema SIABUC.
  • Acceso a bases de datos de nivel científico en línea.
  • Acceso al repositorio digital en el Web Site de la institución.
  • Servicio de Internet y Bibliotecas Virtuales.
  • Servicio de copiado y digitalización.
  • Sala de lectura.

Misión / Visión

X

Dentro de las iniciativas del personal bibliotecario de la UTC, se ha diseñado algunas estrategias para ayudar a la comunidad universitaria en este período de transición dónde los usos de métodos virtuales son indispensables para el desarrollo de la actividad académica.

Horario de atención de lunes a viernes de 8:00 a 17:00

Matriz: biblioteca@utc.edu.ec
Salache: biblioteca.caren@utc.edu.ec
La Maná: biblioteca.lamana@utc.edu.ec
Pujilí: biblioteca.pujili@utc.edu.ec