Manual de publicaciones de la American Psychological Association Miroslava, Guerra Frías
Material type:
- texto
- no mediado
- volumen
- 978-607-448-052-8
- 808.06615 M6765gu
Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Biblioteca Pujilí EDUCACIÓN BÁSICA / PUJILÍ | Acervo general de Libros | 808.06615 M6765gu (Browse shelf(Opens below)) | Ej.1 | Available | 008023-14 | ||
![]() |
Biblioteca Pujilí EDUCACIÓN BÁSICA / PUJILÍ | Acervo general de Libros | 808.06615 M6765gu (Browse shelf(Opens below)) | Ej.2 | Available | 008024-14 |
Browsing Biblioteca Pujilí shelves, Shelving location: EDUCACIÓN BÁSICA / PUJILÍ, Collection: Acervo general de Libros Close shelf browser (Hides shelf browser)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
808 P9449nu Nuevas tendencias de la composición escrita | 808.02 G6439gu El guión: televisión, cine, radio, audiovisuales | 808.02 L9257en Entre la pluma y la pantalla : reflexiones sobre literatura, cine y periodismo | 808.06615 M6765gu Manual de publicaciones de la American Psychological Association | 808.06615 M6765gu Manual de publicaciones de la American Psychological Association | 808.0666 D946ma Manual de estilo. El arte de escribir en inglés científico-técnico | 808.1 V4221ob Obra poética |
LIBRO DONADO
1. Estilo deredacción para las ciencias sociales y conductales. 2. Estructura y contenido del manuscrito. 3. Cómo escribir con claridad y precisión. 4. Aspectos prácticos de estilo. 5. Visualización de resultados. 6. Citación de las fuentes. 7. Ejemplos de referencias. 8. El proceso de publicación.
The Publication Manual of the American Psychological Association is the style manual of choice for writers, editors, students, and educators in the social and behavioral sciences. It provides invaluable guidance on all aspects of the writing process, from the ethics of authorship to the word choice that best reduces bias in language. Well-known for its authoritative and easy-to-use reference and citation system, the Publication Manual also offers guidance on choosing the headings, tables, figures, and tone that will result in strong, simple, and elegant scientific communication.The sixth edition offers new and expanded instruction on publication ethics, statistics, journal article reporting standards, electronic reference formats, and the construction of tables and figures.
Ingenieria Comercial
There are no comments on this title.