Image from Google Jackets

Design of a manual for Improving phonological pronunciation of the second cycle students specialty English Technical University of Cotopaxi during the academic year from April to September 2009 Ana Elizabeth Andrango Ríos y Sonia Elena Changoluisa Peralta

By: Contributor(s): Material type: TextTextLatacunga : Universidad Técnica de Cotopaxi ; Unidad Academica de Ciencias Administrativas y Humanisticas, Licenciatura en Inglés 2010Description: 168Pàginas. ; 30cm. ilContent type:
  • texto
Media type:
  • no mediado
Carrier type:
  • volumen
Subject(s): DDC classification:
  • TESIS 420 A554de
Online resources:
Contents:
1. Background. 2. Characterization. 3. Proposal.
Dissertation note: Tesis(Licenciatura en Inglés); Venegas, Gina; Dir. Summary: El presente trabajo investigativo se desarrolló en la Universidad Técnica de Cotopaxi, con el propósito de mejorar la pronunciación en los estudiantes del Segundo Ciclo de la Carrera de Inglés, en el cual las autoras recurrieron al método inductivo-deductivo, dando una visión clara del problema, identificando sus causas y efectos.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Tesis Tesis Biblioteca La Matriz INGLES / LA MATRIZ Colección / Fondo / Acervo / Resguardo TESIS 420 A554de (Browse shelf(Opens below)) Ej.1 Available T-001287
Browsing Biblioteca La Matriz shelves, Shelving location: INGLES / LA MATRIZ, Collection: Colección / Fondo / Acervo / Resguardo Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available No cover image available No cover image available No cover image available No cover image available No cover image available No cover image available No cover image available No cover image available No cover image available No cover image available No cover image available No cover image available No cover image available
TESIS 420 A522de Design an alternative assessment of learning of the four skills of English language school in the ITSA / TESIS 420 A524de Design of a tutorial based on leisure techniques to develop the teaching and learning of the productive skills Speaking Writing the English language, in the third and fourth year of basic education den the Educational Unit Particular Liseo Oxford of the canton of the Salcedo province of Cotopaxi in the period 2005-2006 academic / TESIS 420 A5323de Design an instructional guide to improve the teaching-learning process of the sixth and seventh years of basic education in the nearby schools in the parish of Pastocalle canton Latacunga / TESIS 420 A554de Design of a manual for Improving phonological pronunciation of the second cycle students specialty English Technical University of Cotopaxi during the academic year from April to September 2009 TESIS 420 A6275an Analysis of the main problems of the English language learning and development of a module of ludic didactic strategies in the development of the four skills: Listening and Writing in the students of the sixth years of Basic Education of the school of Pedro Vicente Maldonado Pujilí canton in the academic year 2006-2007 / TESIS 420 A666pr Proposal for motivational techniques in the teaching-learning process in the area of Always in the basic cycle of the Higher Technical Institute Victoria Vascconez Cuvi and the National College Doctor Camilo Gallegos Dominguez in the 2001-2002 school year TESIS 420 A679de Design of a methodological guide to facilitate the development of the four basic skills of English in high school students in refrigeration and air conditioning Technical College John Abel Echeveria city of Latacunga /

Incluye CD-Room y anexos

Tesis(Licenciatura en Inglés); Venegas, Gina; Dir.

1. Background. 2. Characterization. 3. Proposal.

LAS TESIS DE GRADO SON DE USO EXCLUSIVO EN LA SALA DE LECTURA

El presente trabajo investigativo se desarrolló en la Universidad Técnica de Cotopaxi, con el propósito de mejorar la pronunciación en los estudiantes del Segundo Ciclo de la Carrera de Inglés, en el cual las autoras recurrieron al método inductivo-deductivo, dando una visión clara del problema, identificando sus causas y efectos.

VA/ad

There are no comments on this title.

to post a comment.

Misión / Visión

X

Misión

La UTC forma profesionales humanistas y de calidad, capaces de generar conocimiento científico a través de la investigación y vinculación, para que contribuyan a la transformación social, tecnológica y económica del país.

Visión

La UTC será una universidad innovadora, científica y eficiente, comprometida con la calidad y pertinencia para alcanzar una sociedad equitativa, inclusiva y colaborativa.

Servicios

X

Los usuarios deberán registrar sus datos personales en la ventanilla de atención para efectos de registro y acceso al servicio de las bibliotecas.

  • Préstamo interno, departamental e interdepartamental.
  • Préstamo externo.
  • Préstamo interbibliotecario.
  • Consulta y referencia.
  • Consulta especializada.
  • Expedición de constancias de no adeudamiento a través del sistema SIABUC.
  • Acceso a bases de datos de nivel científico en línea.
  • Acceso al repositorio digital en el Web Site de la institución.
  • Servicio de Internet y Bibliotecas Virtuales.
  • Servicio de copiado y digitalización.
  • Sala de lectura.

Misión / Visión

X

Dentro de las iniciativas del personal bibliotecario de la UTC, se ha diseñado algunas estrategias para ayudar a la comunidad universitaria en este período de transición dónde los usos de métodos virtuales son indispensables para el desarrollo de la actividad académica.

Horario de atención de lunes a viernes de 8:00 a 17:00

Matriz: biblioteca@utc.edu.ec
Salache: biblioteca.caren@utc.edu.ec
La Maná: biblioteca.lamana@utc.edu.ec
Pujilí: biblioteca.pujili@utc.edu.ec